Monday, December 28, 2009

heppy befday kak nur!!!

tanggal 28 disember merupakan besday roomate aku yang berasal dari sandakan, Sabah. aku mengenalinya semasa pendaftaran masuk ke UMP then kami tinggal dalam 1 blok yang sama n aras yang same tp bilik yang berlainan...

sejak sem lepas, aku menjadi roomate die..walaupun kamu macam tu, fe'el mcm tu..aku tetap mahu menjadi sahabatmu selamanya... forever n ever.. apepun selamat hari lahir...

tapi yang menjadi kelakar nya semalam semasa nk sambut befday kak nur, ade la beberapa orang sahabiah datang ke bilik.. masa tu dh lewat, dh pukul 12 lebih semata - mata nk sambut befday kak nur, diorang sanggup dtg..huhu.. nk jadi ke ceritanya...ok, semua yang datang dah berkumpul kat depan bilik, konon nak buat surprise kat kak nur..tak lame kemudian, kak nur pun keluar bilik, aku ingatkan diorang nk buat la surprise kat kak nur, biaq die terkejut.. tapi mende di luar jangkaan berlaku, diorang bertempiaran lari bersembunyi..kak nur sengih2 dh mase tuh..buat2 x paham la ape yang sedang berlaku tu.. satu lagi, yang agak kelakar, diorang sembunyi kat tempat yang jelas2 nampak..sembunyi nape gitu..hehe.. mcm2 la..pastu kami pon mkan2 la, mkn makanan ringan cam tu je....
ok..habis dh cite yang x brp lawak ni..

gambar kek ni hanyalah sekadar hiasan.. ;-)

No comments:

Post a Comment